Nummer 1, maart 2022

_Interieur

Grootste naam in rolluiken heeft focus op klantenbeleid

Grootste naam in rolluiken heeft focus op klantenbeleid

Vanuit het nieuwe kantoor in Helmond wordt met man en macht gewerkt aan het ondersteunen van de Nederlandse klanten. Tom Lucas, Teamleider heroal Nederland BV, heeft samen met moederbedrijf heroal – Johann Henkenjohann GmbH & Co. KG een sterke visie ontwikkeld omtrent het optimaal ondersteunen van de Nederlandse klant. Samen met zijn team en partners in het land wordt ‘partnerschap 4.0’ uitgerold. We spreken Tom ten kantore van heroal Nederland BV.

Nummer 1, maart 2022

_Interieur

Grootste naam in rolluiken heeft focus op klantenbeleid

Grootste naam in rolluiken heeft focus op klantenbeleid

Vanuit het nieuwe kantoor in Helmond wordt met man en macht gewerkt aan het ondersteunen van de Nederlandse klanten. Tom Lucas, Teamleider heroal Nederland BV, heeft samen met moederbedrijf heroal – Johann Henkenjohann GmbH & Co. KG een sterke visie ontwikkeld omtrent het optimaal ondersteunen van de Nederlandse klant. Samen met zijn team en partners in het land wordt ‘partnerschap 4.0’ uitgerold. We spreken Tom ten kantore van heroal Nederland BV.

Al achttien jaar aanwezig op de Nederlandse markt

Al achttien jaar aanwezig op de Nederlandse markt

Inmiddels 18 jaar geleden betrad Droma de Nederlandse markt. In een relatief korte tijd werden vanuit Polen op Nederlandse bodem meerdere vlaggen gepland. De klanten waren tevreden en zijn dat vandaag nog. Droma breidde uit en werd Droma Sunshade Experts. Inmiddels overgenomen door Hunter Douglas, bedient Sunshade Experts vanuit Zabrze een loyale schare klanten met een breed aanbod aan producten. Pieter de Wildt is sales & servicemanager voor Noord-Europa en vertelt over de evolutie die heeft plaatsgevonden.

Optimalisatie in proces en product met de hoofdletter ‘O’

Optimalisatie in proces en product met de hoofdletter ‘O’

Het kan altijd beter en sneller. Met die gedachte wordt er in het belang van de dealer gewerkt in Venray. ByMichèl is als producent van rolluiken en screens niet meer weg te denken uit de markt en elke dag melden zich nieuwe gegadigden om klant te worden. Eer van het harde werk dus. Michèl Willemse, eigenaar en directeur van ByMichèl en Vera Venray heeft inmiddels zijn zoon Maurits aan zijn zijde staan. Over bedrijfsopvolging hoeft hij niet meer na te denken en het is een echt ‘zo vader, zo zoon’ verhaal aan het worden. We spreken de twee generaties Willemse over hun laatste nieuws.

In Cuijk staat de mens centraal

In Cuijk staat de mens centraal

Van oorsprong is Smits Rolluiken & Zonwering een familiebedrijf, met bijbehorende normen en waarden. Vandaag de dag is het bedrijf, samen met AVZ, SunStock en Hylas onderdeel van de AVZ-Group, dat weer toebehoort aan de internationale StellaGroup. Zowel personeel als klanten ervaren dagelijks het plezier van zakendoen in een professionele, informele sfeer, met het voordeel van de slagkracht die de gebundelde kracht van de groep met zich meebrengt. Om dat zo te houden voert directeur Martijn van Dijk een actief en toekomstgericht beleid. ZONWERING MAGAZINE meldde zich in Cuijk voor een goed gesprek met Martijn van Dijk en Ingrid Drieling, marketingmanager bij de AVZ-Group.

ZONWERING MAGAZINE is een uitgave van:

Contact

Draeckensteijn Media
Stekkenberg 11
6561 XE Groesbeek
T: +31 6 11704420
E: info@draeckensteijnmedia.nl

© Draeckensteijn Media 2024Design & beheer: IDEA 2

© Draeckensteijn Media 2024

Design & beheer: IDEA 2